Perprask Google ir Meta Ads per 6 savaites!
- Pradedantiesiems, smulkiems verslams, atsinaujinantiems žinias.
- 2-3 kartai per savaitę 18-21val.
- Koncentruotas 56 val. kursas.
- Nuo bazinių žinių iki profesionalaus dirbtinio intelekto pritaikymo.
- Mokymasis reklamuojant realius verslus.
- Paskaitų įrašai išsaugojami 6 mėn.
- Kursų kaina tik €400.
- Su Kursuok.lt finansavimu, mokymai 0€ - pasinaudok!
- Registracija užsidaro šiandien (12-07)! Pradedam sausio 5 d.!
Sužinok ar gali pretenduoti į kursuok.lt finansavimą:
Tau yra 18 – 65 metai.
Esi užimtas asmuo. Asmuo yra laikomas užimtu, jeigu jis dirba pagal darbo sutartį arba darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindu, arba yra savarankiškai dirbantis asmuo.
Turi aukštąjį arba profesinį išsilavinimą liudijančius dokumentus.
Esi Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvoje.
Dar nedalyvavai mokymuose arba, jei gavai finansavimą, dar neišnaudojai viso 500 Eur mokymosi krepšelio.
Jeigu atitinki, gali nieko nelaukti ir registruotis tiesiai per kursuok.lt puslapį
Mokykis reklamuojant realius verslus!
VienoSiulo.lt – unikalūs rankų darbo paveikslai.
🧵 Mokysiesi parduoti emociją, o ne tik produktą – tai puiki praktika reklamos tekstams, vizualams ir tikslinių auditorijų atradimui.
📸 Dirbsi su vizualiai stipria preke – labai tinkama Meta Ads, kur svarbu „užkabinti“ per istoriją ir emociją.
🎯 Įvaldysi nišinės e-commerce reklamos subtilybes – kaip pasiekti tikslinį pirkėją, kuriam rūpi personalizuotos dovanos.
💳 Matuosi realius pardavimus – stebėsi, kiek tavo reklamos kampanijos generuoja užsakymų ir kokį ROI sugebi išspausti.
NachtsichtExperte.de – naktinio matymo el. parduotuvė.
🌍 Dirbsi su Vokietijos rinka – išmoksi reklamos subtilybių konkurencingoje Europos aplinkoje.
🔭 Nišiniai, aukštos vertės produktai. Naktinio matymo prietaisai, žiūronai ir teleskopai – mokysiesi parduoti brangius ir specifinius produktus.
📊 Reali praktika su e-com kampanijomis, optimizacija ir konversijų siekimu.
🏢 Patirtis, prilygstanti darbui agentūroje.
Kursus vesiu aš, Dominykas Graibus – 8 metus dirbu skaitmeninės rinkodaros srityje ir vadovauju reklamos komandai, kas mėnesį valdančiai <300,000€ reklamos biudžetus per Google, Meta, TikTok ir kitus kanalus.
Dėstydamas CodeAcademy, FastTrack pamačiau, ko labiausiai trūksta pradedantiesiems – realios praktikos su tikrais verslais.
Todėl šiuos mokymus sukūriau taip, kad pats(-i) nuo nulio kurtum, paleistum ir optimizuotum kampanijas bei matytum savo veiksmų įtaką rezultatui.
Tai tavo šansas mokytis iš žmogaus, kuris ne tik moko, bet ir kasdien dirba šioje srityje!
Kursus vesiu aš, Dominykas Graibus – 8 metus dirbu skaitmeninės rinkodaros srityje ir vadovauju reklamos komandai, kas mėnesį valdančiai <300,000€ reklamos biudžetus per Google, Meta, TikTok ir kitus kanalus.
Dėstydamas CodeAcademy, FastTrack pamačiau, ko labiausiai trūksta pradedantiesiems – realios praktikos su tikrais verslais.
Todėl šiuos mokymus sukūriau taip, kad pats(-i) nuo nulio kurtum, paleistum ir optimizuotum kampanijas bei matytum savo veiksmų įtaką rezultatui.
Tai tavo šansas mokytis iš žmogaus, kuris ne tik moko, bet ir kasdien dirba šioje srityje!
Kursų programa
1. PPC veikimo principai ir privalumai
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Paskaitoje bus aptariama, kas yra PPC reklama, kaip ji veikia ir kodėl tai viena efektyviausių skaitmeninės rinkodaros strategijų. Analizuosime PPC reklamos modelius (Google Ads, Meta Ads), jų privalumus ir trūkumus visų skaitmeninės rinkodaros kanalų kontekste.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
PPC reklamos pagrindinių veikimo principų ir privalumų supratimas. Gebėjimas atpažinti pagrindinius PPC kanalus (Google Ads, Meta Ads) ir jų skirtumus. Gebėjimas suprasti PPC reklamos įtaką skaitmeninės rinkodaros strategijoje bei jos privalumus prieš kitas reklamos formas.
Mokymo(si) metodai
Teorinė medžiaga su aiškiais pavyzdžiais ir vizualizacijomis.
Diskusija ir praktinė analizė, lyginant PPC su kitomis reklamos formomis.
Atvejų analizė, nagrinėjant realių PPC kampanijų sėkmės ir nesėkmės pavyzdžius.
Interaktyvus testas, skirtas įtvirtinti pagrindinių PPC veikimo principų žinias.
Trukmė
2val Teorija
1val Praktika
2. Reklamos atsiperkamumo skaičiavimas ir tinkamos strategijos pasirinkimas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Išnagrinėsime, kaip nustatyti aiškius reklamos kampanijų tikslus (prekės ženklo žinomumas, konversijos, srautas). Išmoksime apsiskaičiuoti norimą reklamos grąžą bet kokiam produktui ar paslagau (ROAS). Aptarsime skirtingas PPC strategijas ir kaip pasirinkti tinkamą metodą pagal verslo poreikius.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Gebėjimas suprasti ir suformuluoti aiškius reklamos kampanijų tikslus, orientuojantis į pagrindinius verslo tikslus.
Gebėjimas apskaičiuoti norimą reklamos grąžą (ROAS).
Mokymo(si) metodai
Bus nagrinėjami realūs pavyzdžiai, kaip efektyviai paskirstyti biudžetą skirtingoms kampanijoms, pateikiamos formulės reklamos atsiperkamumui apskaičiuoti. Taip pat bus analizuojami realūs verslo scenarijai ir atvejų analizės, leidžiančios giliau suprasti strategijų pasirinkimo procesą. Namų darbo užduotis apimanti paskaitoje gautą informaciją.
Trukmė
2val Teorija
1val Praktika
3. Auditorijos segmentavimas ir taikymas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Sužinosite, kaip segmentuoti auditoriją pagal demografinius, elgsenos ir pomėgių duomenis, kaip kurti savo tikslines auditorijas. Praktiniai pavyzdžiai iš Google Ads ir Meta Ads parodys, kaip tiksliai pasiekti potencialius klientus naudojant skirtingas strategijas.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Gebėjimas segmentuoti auditorijas pagal demografinius, elgsenos ir pomėgių duomenis bei kurti unikalias auditorijas, pritaikytas konkretiems verslo poreikiams.
Gebėjimas lengvai naviguoti reklamos platformose norint atlikti įvairias užduotis susijusias su auditorijų kūrimu bei taikymu.
Mokymo(si) metodai
Koncentruota teorinė medžiaga su aiškiais praktiniais pavyzdžiais.
Praktinės užduotys realiose platformose.
Interaktyvios diskusijos ir atvejų analizė.
Trukmė
1val Teorija
2val Praktika
4. Nukreipimo puslapių svarba ir veikiančios praktikos
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Analizuosime geriausias nukreipimo puslapių praktikas maksimaliam reklamos efektyvumui. Išmoksime atliepti lankytojų poreikius, taikyti žmogiškosios elgsenos principus tinklalapio bei reklamų tekstuose (FOMO, social proof, kt.), analizuoti konkurencinę aplinką bei naudosime A/B testavimo įrankius rezultatams įvertinti.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Žinoti nukreipimo puslapio gerąsias praktikas bei svarbą lankytojo pirkimo kelionėje.
Gebėti pritaikyti žmogiškosios elgsenos principus reklaminiuose tekstuose.
Gebėti analizuoti konkurencinę aplinką ir pozicionuoti savo stiprybes.
Įgyti įgūdžių naudoti A/B testavimo įrankius siekiant optimizuoti kampanijų rezultatus
Mokymo(si) metodai
Koncentruota teorinė medžiaga su aiškiais paaiškinimais.
Praktiniai pavyzdžiai ir atvejų analizė iš realių verslų.
Namų darbo užduotis įvertinti pateiktus nukreipimo puslapius.
A/B testavimo simuliacijos, leidžiančios įvertinti pokyčių įtaką rezultatuose.
Trukmė
1val Teorija
2val Praktika
5. Raktinių žodžių tyrimas ir parinkimas (Google ads)
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Paskaitoje sužinosite, kaip atlikti raktinių žodžių tyrimą naudojant „Google Keyword Planner“ ir kitas priemones. Analizuosime raktinių žodžių tipus (plačios atitikties, tikslios atitikties) ir jų įtaką kampanijos sėkmei. Išmoksime susplanuoti reklamos biudžetą Google paieškos kanalui centų tikslumu bei įsivertinti biudžeto poreikius ilgenėje perspektyvoje naudojant „Performance planner” įrankį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Atlikti raktinių žodžių tyrimus naudojant „Google Keyword Planner“ ir kitas priemones. Analizuoti raktinių žodžių tipus (plačios ir tikslios atitikties) bei suprasti jų skirtumus ir poveikį reklaminėms kampanijoms. Suplanuoti reklamos biudžetą Google paieškos kanalui. Gebėti įsivertinti biudžeto poreikius ilgenėje perspektyvoje naudojant „Performance planner” įrankį.
Mokymo(si) metodai
Koncentruotos paskaitos su realiais pavyzdžiais.
Praktinės demonstracijos ir užsiėmimai.
Atvejų analizė ir interaktyvios diskusijos.
Namų darbo užduotis atlikti raktažodžių tyrimą ir biudžeto planavimą.
Trukmė
1val Teorija
2val Praktika
1val Savarankiškas mokymasis
6. Reklaminių kampanijų kūrimas (Google Ads)
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Bus pristatomas Google Ads kampanijų kūrimo procesas – nuo skelbimų struktūros iki optimizavimo. Aptarsime visus galimus Google reklamos sprendimus, bet fokusuosimės į paieškos kanalą. Analizuosime geriausias praktikas, kaip sukurti patrauklius ir veiksmingus skelbimus. Kiekvienas dalyvis turės galimybę sukurti bei paleisti savo kampaniją ir vėliau analizuoti bei optimizuoti jos rezultatus realiai veikiančiam verslui.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Suprasti visą Google Ads kampanijų kūrimo procesą – nuo kampanijos pasirinkimo, teisingų nustatymų parinkimo iki skelbimo sukūrimo.
Įgyti praktinių įgūdžių savarankiškai kuriant, paleidžiant ir analizuojant realias kampanijas.
Mokymo(si) metodai
Struktūruotos paskaitos su aiškiais pavyzdžiais.
Interaktyvūs užsiėmimai ir realių kampanijų kūrimo praktika.
Atvejų analizės ir grįžtamojo ryšio sesijos kampanijų optimizavimui.
Namų darbo užduotis sukurti kampaniją nuo nulio ir ją paleisti pagal duotas rekomendacijas.
Trukmė
2val Teorija
10val Praktika
2val Savarankiškas mokymasis
7. Reklaminių kampanijų kūrimas (Meta Ads)
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Sužinosite, kaip kurti Meta (Facebook ir Instagram) reklamas – kokie yra skirtingi reklamos formatų privalumai ir kada juos naudoti. Aptarsime kūrybiškumo svarbą ir auditorijos įtraukimo strategijas. Kiekvienas dalyvis turės galimybę sukurti bei paleisti savo kampaniją ir vėliau analizuoti bei optimizuoti jos rezultatus realiai veikiančiam verslui.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Suprasti skirtingų Meta Ads formatų privalumus ir tinkamą panaudojimą. Gebėti pasirinkti teisingus reklamos kampanijos nustatymus, pasirinkti tinkamą auditoriją ir sukurti efektyvų reklaminį skelbimą. Kurti patrauklias reklamas, išnaudojant kūrybiškumo ir auditorijos įtraukimo strategijas. Analizuoti bei optimizuoti kampanijų rezultatus realioje verslo aplinkoje.
Mokymo(si) metodai
Trumpa teorinė medžiaga su aiškiais pavyzdžiais.
Praktiniai užsiėmimai ir realių kampanijų kūrimo dirbtuvės.
Atvejų analizė ir grįžtamojo ryšio sesijos.
Trukmė
3val Teorija
9val Praktika
2val Savarankiškas mokymasis
8. Optimizavimo strategijos
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Šioje paskaitoje išmoksime sistemingai optimizuoti Google ir Meta reklamas, naudojant išsamų veiksmų planą. Gilinsimės į tai, kokius veiksmus būtina atlikti kas 3 dienas, kas savaitę, kas mėnesį, kas pusmetį ir rečiau, kad kampanijos būtų pelningos ir efektyvios. Po šios paskaitos gebėsite priimti duomenimis pagrįstus sprendimus ir užtikrinti nuolatinį kampanijų augimą be spėliojimų ką daryti toliau.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Suprasti sisteminio optimizavimo svarbą tiek Google, tiek Meta kampanijose.
Sukurti reguliarų veiksmų planą kampanijų efektyvumui.
Priimti duomenimis pagrįstus sprendimus be spėliojimų.
Mokymo(si) metodai
Teorinė medžiaga, akcentuojanti praktinius veiksmus.
Realių kampanijų atvejų analizė ir simuliacijos.
Praktiniai užsiėmimai, leidžiantys išbandyti išmoktas strategijas apimant, bet neapsiribojant dalyvio kurta kampanija.
Trukmė
1val Teorija
3val Praktika
1val Savarankiškas mokymasis
9. Analizė ir rezultatų stebėjimas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Praktiškai susipažinsime su Google Ads, Meta Ads, GA4 ir Lookerstudio ataskaitomis bei įrankiais, padedančiais įvertinti kampanijų efektyvumą. Fokusuosimės į savo paleistų kampanijų rezultatus, įsivertinsime kas veikė, kas ne bei remdamiesi duomenimis kursime rekomendacijas tolimesniam reklamų leidimui.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Naudotis analizės įrankiais (Google Ads, Meta Ads, GA4, Lookerstudio) kampanijų efektyvumui įvertinti.
Kurti bei interpretuoti ataskaitas ir nustatyti, kas veikia, o kas ne.
Remiantis duomenimis formuluoti rekomendacijas tolimesniam reklamos tobulinimui.
Mokymo(si) metodai
Praktiniai užsiėmimai dirbant su realiomis ataskaitomis.
Atvejų analizės ir interaktyvios diskusijos.
Trukmė
1val Teorija 3val Praktika
10. Svarbiausi pokyčiai PPC reklamoje.
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Paskaitos metu analizuojame, kaip PPC kanalai keičiasi dėl dirbtinio intelekto, automatizavimo ir duomenimis pagrįstos personalizacijos. Išmoksime atsirinkti dirbtinio intelekto įrankius konkrečios reklamos platformos darbo našumui didinti. Aptarsime duomenų saugos įtaką reklamų efektyvumui bei ateities prognozes PPC rinkodaroje.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
Suprasti, kaip dirbtinis intelektas, automatizavimas ir personalizacija keičia PPC rinką. Gebėti pasirinkti ir pritaikyti AI įrankius, didinančius reklamos platformos našumą. Suprasti duomenų saugos įtaką kampanijų efektyvumui.
Mokymo(si) metodai
Glausta teorinė informacija su pavyzdžiais.
Praktiniai užsiėmimai, leidžiantys išbandyti AI sprendimus.
Atvejų analizė ir diskusijos apie naujausias technologijas.
Trukmė
1val Teorija
2val Praktika
Rekomendacijos
Buvusių studentų atsiliepimai
„Prieš kiek daugiau nei metus dalyvavau skaitmeninės rinkodaros kurse, kur Dominykas mokė mus Google Ads ypatumų – nuo raktinių žodžių analizės iki reklamos paleidimo. Iki tol, buvau visiška savamokslė, tad labai trūko, kad kažkas aiškiai, žingsnis po žingsnio, visą informaciją padėtų susidėlioti į vietas. Kurse įgytos žinios iki šiol man labai praverčia. Dabar, dirbdama turinio operacijų vadove, džiaugiuosi, kad galiu lengviau susikalbėti ir bendradarbiauti su SEO bei PPC komandomis. Gauti įgūdžiai labai palengvina kasdienį darbą ir bendrus procesus.”
Nijolė Simaitienė - Content Ops Team Lead & Writer @ Mediatech
„Dominykas – puikus dėstytojas: be galo kantrus, atidus ir tikras savo dėstomo dalyko guru. Mokymų metu jis kuria jaukią atmosferą, tad jei ir kyla klausimų – nebaisu juos užduoti. Mokymų metu gavome daug išsamios informacijos, o po mokymų pavyko iš karto įsidarbinti ir panaudoti įgytas žinias. Ačiū už galimybę žengti nauju karjeros keliu!”
ELGĖ JUŠKIENĖ - Digital marketing manager @ Publicité
“Mokymuose tai buvo geriausias dėstytojas, visą laiką skyręs 100%. Dėmesys, įsiklausymas, supratimas, mokymas, pagalba, diskusijos, bendradarbiavimas, įsigilinimas į situaciją – visa tai lydėjo kiekvieną užsiėmimą. Jei norite ne tik klausytis, bet tikrai išmokti, suprasti ir po mokymų gebėti dirbti savarankiškai, nuoširdžiai rekomenduoju Dominyką kaip puikų savo srities specialistą.”
LINA LAUKĖ - Owner @ Laukės Fabrikėlis
“Dominykas yra nuostabus dėstytojas, profesionalus, patyręs ir tikrai išmanano savo sritį. Su jo pagalba pradėjau dirbti PPC srityje ir greitai radau darbą. Pamokose jis aiškiai ir išsamiai kalba apie tiek teorinius pagrindus, tiek praktinius aspektus, dalijasi naujausiais trendais ir realiais pavyzdžiais. Taip pat atsako į visus klausimus ir skiria visiems daug laiko. Nuoširdžiai jį rekomenduoju:)”