Google Shopping mokymai
- Tiems, kurie jau yra kurę Google Ads paieškos reklamas.
- Du kartai per savaitę 18-22 val.
- Trumpas, bet koncentruotas 54 val. kursas.
- Daug techninių sprendimų.
- Mokymasis reklamuojant realius verslus (Vokietijos rinka).
Kursų programa
1. Įvadas į Google shopping
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Sužinosime kas yra „Google Shopping“ ir kaip tai veikia. Apžvelgsime „Google Shopping“ privalumus lyginant su kitomis kampanijų rūšimis ir pritaikomumą įmonių pardavimo strategijai. Apžvelgsime pavyzdžius iš sėkmingų „Google Shopping“ naudojimo atvejų.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Supratimas, kaip veikia Google Shopping ir kuo jis skiriasi nuo kitų skaitmeninės reklamos kanalų.
- Gebėjimas įvertinti Google Shopping naudą verslui ir rinkodaros strategijai.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus naudojami paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka. Praktiniam mokymuisi bus naudojamos veikiančios verslo „Google Merchant Center“ ir „Google Ads“ paskyros. Paskaitos metu bus pristatytos atvejų analizės, raginamos diskusijos. Po paskaitos skiriama užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
2h Teorija 2h Praktika
2. "Google Merchants" iš vidaus
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Kursime „Merchant Center“ paskyrą, sužinosime apie pagrindines funkcijas, susitvarkysime pagrindinius nustatymus: produktų pristatymas ir grąžinimas, verslo informacija, nemokami skelbimai, susiejimas su Google ads.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Gebėjimas sukurti ir tvarkyti „Google Merchant Center“ paskyrą.
- Mokėjimas susieti paskyrą su Google Ads.
Mokymo(si) metodai
Praktinis nustatymų keitimas ir detalus paaiškinimas. Po paskaitos skiriama užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
1h Teorija 3h Praktika
3. Produktų duomenų failas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Produktų duomenų failų (angl. product data feed) reikšmė, jų struktūra, būtinieji atributai, formatavimas ir optimizavimas, siekiant geresnio matomumo ir našumo. Kursime produktų failą, kelsime į sistemą, ieškosime klaidų bei jas spręsime. Aptarsime produkto bar kodo (EAN / GTIN) reikšmę, galimus iššūkius ir kaip juos spręsti. Failo optimizacijai naudosime du skirtingus metodus: per tinklalapį ir per „Merchant center” įrankį (feed rules).
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Supratimas, kaip sudaromi ir tvarkomi produktų duomenų failai („product data feed“).
- Gebėjimas kurti duomenų failą dviem skirtingais metodais: google sheets ir naudojant įskiepį tinklalapyje.
- Gebėjimas užtikrinti, kad produktų informacija atitiktų Google reikalavimus ir būtų optimaliai pateikiama.
- Gebėjimas optimizuoti produktų informaciją be IT specialisto įsitraukimo.
Mokymo(si) metodai
Teorijai naudojami paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka. Praktiniam mokymuisi bus naudojamos veikianti verslo „Google Merchant Center“ paskyra, „Google sheets” bei internetinis tinklalapis ir jame įrašyti reikalingi įskiepiai (plugins). Po paskaitos skiriama užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
1h Teorija 7h Praktika
4. Pirkimo proceso fiksavimas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Aptarsime tinklalapio lankytojų veiksmų fiksavimo svarbą, išsiaiškinsime duomenų perdavimo procesą tarp skirtingų šaltinių (tinklalapio, produktų failo, reklamos platformų), bei aptarsime skritingus duomenų fiksavimo būdus. Susipažinsime su „Google Tag Manager” įrankiu bei sukursime visus reikalingus pirkimo proceso veiksmų fiksavimus (produkto peržiūra, įdėjimas į krepšelį, mokėjimo informacijos vedimas, apsipirkimas).
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Tinklalapio lankytojų veiksmų analizė
- Duomenų perdavimo procesų išmanymas
- Skirtingų duomenų fiksavimo metodų taikymas
- Darbas su „Google Tag Manager“
- Duomenų fiksavimo veikimo testavimas
Mokymo(si) metodai
Didelis dėmesys bus skiriamas praktikai. Dalyviai dirbs su realiais duomenimis ir įrankiais, tokiomis kaip „Google Tag Manager“, sukurdami ir įdiegdami reikalingus pirkimo proceso veiksmų fiksavimus. Bus rodomi skirtingi situacijų sprendimo pavyzdžiai, skiriama užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
1h Teorija 7h Praktika
5. Kampanijų kūrimas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Žingsnis po žingsnio aiškinsimės ir mokysimės kaip pasirinkti tinkamus nustatymus ir biudžetą Google Ads platformoje. Išsiaiškinsime Google Shopping kampanijos struktūrą, skirtingų reklamos pirkimo modelių galimybes ir grėsmes. Kiekvienas studentas turės galimybę paleisti savo kampaniją su realiu reklamos biudžetu pagal iš anksto paruoštas rekomendacijas bei geriausias praktikas. Kiekvienas studentas gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Praktiniai įgūdžiai kuriant ir konfigūruojant Google Shopping kampanijas Google Ads platformoje.
- Supratimas, kaip nustatyti biudžetą, pasiūlymų strategiją ir auditorijų taikymą.
- Gebėjimas parinkti efektyviausią reklamos strategiją skirtingiems verslo tikslams.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka.
Mokymasis žingsnis po žingsnio dėstytojui demonstruojant ir studentams atkartojant.
Individualus kampanijų kūrimas.
Atvejų analizės ir diskusijos.
Individualus grįžtamasis ryšys.
Trukmė
2h Teorija 6h Praktika
6. Papildomi pardavimai per Bing shopping
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Papildomos pardavimų galimybės per „Bing Shopping“ platformą, jos privalumai ir integracijos galimybės.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Gebėjimas perkelti ir pritaikyti „Google Shopping“ kampanijas „Bing Shopping“ platformoje.
- Supratimas, kaip išnaudoti papildomus reklamos kanalus siekiant didesnių pardavimų.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka.
Mokymasis žingsnis po žingsnio dėstytojui demonstruojant ir studentams atkartojant.
Individualus kampanijų kūrimas.
Atvejų analizės ir diskusijos.
Individualus grįžtamasis ryšys.
Trukmė
2h Teorija 2h Praktika
7. Rezultatų analizė: metrikos, ataskaitos
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Išsiaiškinsime svarbiausius našumo rodiklius (CTR, ROAS, konversijų rodikliai ir kt.), kaip juos analizuoti ir interpretuoti. Skaičiuosime reklamos atsiperkamumo scenarijus skirtingiems produktams ar produktų kategorijoms. Analizuodami faktinius kampanijų duomenis ieškosime sprendimo būdų kaip gerinti rodiklius ir didinti pardavimus. Analizuosime rezultatus „Google ads”, „Google Analytics 4” ir „Looker Studio” įrankių pagalba pagal paruoštus šablonus.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Gebėjimas skaityti ir interpretuoti pagrindinius kampanijų našumo rodiklius (CTR, ROAS, CPA, konversijų rodiklius ir kt.).
- Gebėjimas apskaičiuoti reikalingą reklamos grąžą dar prieš leidžiant reklamas.
- Mokėjimas kurti ataskaitas „Google ads”, „Google Analytics 4” ir „Looker Studio” įrankiais ir iš jų gauti praktines įžvalgas tolimesniam optimizavimui.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka.
Mokymasis žingsnis po žingsnio dėstytojui demonstruojant ir studentams atkartojant.
Individualus ataskaitų kūrimas pagal paruoštus šablonus.
Atvejų analizės ir diskusijos.
Užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
2h Teorija 6h Praktika
8. Kampanijų optimizavimas
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Išsiaiškinsime strategijas, skirtas didinti kampanijų efektyvumą, mažinti nereikalingas išlaidas ir didinti investicijų grąžą (ROI). Pagal paruoštą detalų veiksmų planą suprasime kokių veiksmų reikia imtis kiekvieną dieną, kas tris dienas, kas savaitę ir kas tris mėnesius geriausiems rezultatams pasiekti.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Pažangių optimizavimo strategijų žinojimas
- Kampanijų efektyvumo vertinimo gebėjimas
- Gebėjimas struktūruotai atsirinkti veiksmų planą
Mokymo(si) metodai
Situacijų vertinimui paruoštas detalus veiksmų planas
Atvejų analizės ir diskusijos.
Užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
1h Teorija 3h Praktika
9. Kaip išsiskirti iš konkurentų?
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Mokysimės geriausių praktikų, leidžiančių padidinti produktų matomumą ir patrauklumą, naudojant aukštos kokybės produktų failą, kainų strategijas ir kitus veiksnius.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Gebėjimas kurti konkurencingą produktų pasiūlymą, pasitelkiant kainodarą, vizualinę komunikaciją, pridėtines vertes ir reklamos strategijas.
- Supratimas, kaip pagerinti produktų matomumą ir patrauklumą, lyginant su konkurentais.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka.
Mokymasis žingsnis po žingsnio dėstytojui demonstruojant ir studentams atkartojant.
Individualus pridėtinių verčių kūrimas pasirinktiems produktams „Merchant Center” aplinkoje.
Atvejų analizės ir diskusijos.
Užduotis, po kurios kiekviena(-s) gaus individualų grįžtamąjį ryšį.
Trukmė
1h Teorija 3h Praktika
10. Google shopping ateities tendencijos
Trumpas dėstomos temos aprašymas
Įžvalgos apie besikeičiančią rinką, naujas funkcijas ir technologijas, kurios ateityje gali pakeisti Google Shopping veikimą. Apžvelgsime tiek duomenų fiksavimo iššūkius, tiek dirbtinio intelekto bei kitų technologinių naujovių įtaką reklamos veikimui.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos
- Supratimas apie naujausias „Google Shopping” technologijas ir ateities kryptis.
- Gebėjimas prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir taikyti inovatyvius sprendimus e. komercijos reklamoje.
Mokymo(si) metodai
Teorijai bus paruošti šaltiniai ir informacijos santrauka.
Atvejų analizės ir diskusijos.
Galutinė kurso vertinimo užduotis.
Trukmė
1h Teorija 1h Praktika